çapkın sevgili

utanır insan bu kadar güzel bakılır mı? o bakışlarda bana ait bir şeyler var yoksa nasıl değişsin kalbin ritmi. gülünce kaybolan gözlerinin etrafında ki çizgiler de yürüme isteği... ya kocaman güldüğünde ki sağ tarafında oluşan gamze? benim tahtım orada sevgili. bir gülüşün var yaşamadan bilemezsin. nefesimi kesen bir his. hele o başını aşağı indirip çapkınca bakışların. canım yanacak belki ama kaybolmak istiyorum sevgili. bedeninin her bir zerresini ezberlerken kaybolmak istiyorum sende. elimi kalbime koyduğumda içinde çırpınan bir şeyler var. korku,heyecan,özgürlük... Sen. durumlar burada karışık sevgili. yıllardır sarılmaz duvarlarımı bir çapkın bakışla yerle bir ettin. zorlama kapıları açmaya. içer de sen varsın canın yansın istemem!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hoş geldin sevgili

nefes alma vakti