hiç gelmeyen sevgiliye

nefes almak istiyorum
kalbimi yerinden söküp yok olmak
sanki hiç var olmamış gibi
hiç canım yanmamış gibi
gitmek istiyorum
bilmediğim yerlere
tanımadığım insanların koynuna
bilmediğim hayatlara
kaybolmak istiyorum sevgili gözlerinde
gökyüzü gibi
deniz gibi
okyanus gibi
boğulmak istiyorum
kokun içime dolsun
içimde senden başka bir şey kalmasın
ciğerlerim parçalansın
rüzgar olmak istiyorum
parmak uçlarına değmek
saçlarının arasından geçmek
dudaklarında son bulmak
yanmak istiyorum
kül olup savrulup gitmek
bulunmasınlar beni
basıp geçsinler üstüme
bir kasırga gelsin
yabancı olduğum topraklara bıraksın beni
unutulsam
bir sen unutmasan
kasırgam sendin sevgili
bense küçük bir toz zerresi
hiç var olmadım aslında
sen de hiç gelmedin zaten bana
sen beni delip geçtin
bense sana teğet geçtim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hoş geldin sevgili

çapkın sevgili

karasızlık zor zanaat