yalnızlığa premium aldık be abi

3 yıldır yalnızlığa premium üyelik aldım galiba. Bir şansım gülmedi ya la bu gönül mevzularında. hayır anlamıyorum ki sorun bende mi yoksa gelen sapıklarda mı. artık sevmeyi unuttum. birini nasıl sevebilirim diye düşünür mü insan düşünüyor işte. kara bahtım kör talihim bana ileri ki zamanlar için bir sürpriz mi hazırlıyor acaba diye kendimi avutur oldum. kime elimi atsam çocuk bir anda best of model oluyo sanki. hayır yani kardeşim zaten zar zor bulmuşum az bırakın da bende bir mutlu oluyum. sanki adam kalmadı benimkinin üstüne atlıyorsunuz. işin en ironik tarafı da ben bu kadar bahtsızken kankamın şans abidesi oluşu. e be vicdansız hani kankaydık bana da az versene şu şansından. güya bana çocuk ayarlıcak. yalan değil çocuktan deli gibi hoşlandım masmavi gözler kocaman kırmızı dudaklar falan şerefsiz kız doğacakmışda son anda vazgeçmiş gibi. sevgili kankam elinden geleni yapıp bize buluşma ayarlıyor ama bilin bakalım ne oluyor. çocuk benim yanımda kızlardan bahsediyor. tabi ben vefat ben şok. kankamla iki saniyelik bir göz teması yetiyor halimi anlatmaya. o böyle kızlardan bahsettikce ensesine bir tokat atıp düzgün dur lan sen benimsin diyesim bi geliyor ama kendimi tutuyorum. neden?? çünkü benim kitabımda erkeğin peşinden koşmak yok abi. tabi sonra yalnızım dostlarım diye ağlıyorum o ayrı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hoş geldin sevgili

çapkın sevgili

nefes alma vakti